Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.07.2007 19:09 - медиците са тук- всяко чудо за 3 дни
Автор: glafira Категория: Новини   
Прочетен: 907 Коментари: 8 Гласове:
0



Ах, каква новина беше, всички със затаен дъх чакаха медиците да кацнат на Софийското летище. Но днес-два дни по- късно май темата се преекспонира. Народът го обърна от радост към злоба и то каква. Днес при Милен Цветков се обаждаха социални слаби хора, които искаха и на тях да им се помогне, да им се отпусне по някой лев- кой за очила, кой за каквото се сети. И кой е прав, да спрем ли да говорим за медиците, да се насочим към останалите няколко милиона и да се опитаме да помагаме? Май този въпрос трябва да си го задават управляващите?! Аз си напълних сърцето с радост, когато се прибраха, единствено не ми хареса, когато д-р Здравко Георгиев на въпрос на журналистка от Нова тв, се обърна към нея и каза- Аз не ви познавам!!! Ами то и нас, тези българи, които се молеха да се върнете живи и здрави, то и нас не познаваш, но бива ли такова отношение!!! Интересни бяха мненията на жени, които се чудеха как уж били в затвора, пък сестрите все били гримирани, с прически, да и аз се замислих. Не че е трябвало да изглеждат ужасно, май нещата изглеждаха различно в БГ. Абе много неща се изписаха, но всяко чудо трябва да е за 3 дни, защото народа се дразни!!!


Тагове:   чудо,   медиците,


Гласувай:
0




1. eek0stravagantsa - Относно предоставения форум в п...
28.07.2007 19:45
Относно предоставения форум в предаването на М. Цветков, аз направо съм ужасен от реакцийте на хората, не съм вярвал и в най-жестоките си прогнози, че българина може да е потресаващо вулгарен и жесток.
Единственото нещо, което ме успокоява, е че аудиторията на М. Цветков е полу-грамотна.
цитирай
2. анонимен - Полуграмотни се обаждат, иначе с ...
29.07.2007 00:02
Полуграмотни се обаждат, иначе с теб ще влезем в класацията. Винаги има ужасяващи мнения по всичко що се коментира. Въпросът е как да се помогне на тия хора. Сигурна съм, че сега на езика на повечето недоволни ще са парите- кой е дал парите за либийския фонд. И ще има още по- недоволни хора, ще се пресмята и т.н. Изобщо дали някога тоя народ ще започне да мисли както трябва, за да излезем от тая дупка.
Някой беше казал, че преходът на България ще започне след 10-15 години, когато старите комунисти умрат.
цитирай
3. eek0stravagantsa - за ужасяващото мислене на хората е ...
29.07.2007 08:06
за ужасяващото мислене на хората е виновна мизерията в кято живят повечето!
цитирай
4. анонимен - Да, така е, но това с мизерията вече е ...
29.07.2007 18:18
Да, така е, но това с мизерията вече е шаблонен отговор. Не трябва да си остава вечно оправдание за всичко що се случва в тая България
цитирай
5. eek0stravagantsa - когато един човек работи за 2000 ...
29.07.2007 18:34
когато един човек работи за 2000 Британски паунда на година, какво да се очаква от него?
цитирай
6. анонимен - Е, в случая освен всичко става въ...
29.07.2007 18:46
Е, в случая освен всичко става въпрос и за манталитет. Знам, работила съм в Англия. Но ми писна все това да е вечното оправдание.
Животът е виенско колело, като слезеш не трябва да се предаваш и да злобееш срещу другите, трябва да се бориш
цитирай
7. eek0stravagantsa - може би поколения трябва да минат, ...
29.07.2007 19:24
може би поколения трябва да минат, за да се оправи мисленето на българина!
когато се спре с тенденцията "не сакам на мен да е добре, а на Вуте да е зле", тогава България ще "цъфне"!
цитирай
8. glafira - На същото мнение съм
29.07.2007 19:46
На същото мнение съм
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: glafira
Категория: Новини
Прочетен: 6097
Постинги: 1
Коментари: 8
Гласове: 4
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930